Αυτό που έχει σημασία στη πληρωμένη διαφήμιση του Facebook, δεν είναι το κόστος, αλλά το ποσοστό κέρδους που προσφέρει. Με βασική προϋπόθεση την σωστή, στοχευμένη υλοποίηση της διαφήμισης σας, μπορεί να επενδύσετε μόλις μερικά ευρώ το μήνα και να «πάρετε πίσω», πολλαπλάσια κέρδη. Το κόστος πληρωμένης διαφήμισης εξαρτάται ως επί τω πλείστον στο εύρος του κοινού που επιθυμείτε να προβληθείτε.
Μέσω της επαγγελματικής σας σελίδας στο Facebook, στο πεδίο «Διαχείριση διαφημίσεων», μπορείτε να δημιουργήσετε μια καμπάνια πληρωμένης διαφήμισης, να παρακολουθείτε την απόδοση της, και να την επεξεργάζεστε.
Με την υλοποίηση πληρωμένης διαφήμισης στο Facebook, εμφανίζεται το περιεχόμενο που επιθυμείτε να προβάλετε (για παράδειγμα κείμενο, εικόνα, βίντεο) μέσω της πλατφόρμας του Facebook, σε συγκεκριμένο στοχευμένο κοινό. Είναι ο πιο κερδοφόρος τρόπος χορηγούμενης διαφήμισης, με το μεγαλύτερο κοινό δυνητικών πελατών.
Η επιτυχία της χορηγούμενης διαφήμισης σας, αλλά και το μέγεθος του κέρδους που θα σας αποφέρει, εξαρτάται από το σωστό στήσιμο της. Προκειμένου λοιπόν, να αποφύγετε πιθανή αποτυχία στην υλοποίηση της διαφημιστικής σας καμπάνιας, αλλά και για να σας αποδώσει τα μέγιστα, θα πρέπει να την αναθέσετε σε κάποιον επαγγελματία, ο οποίος έχει την τεχνογνωσία, αλλά και γνωρίζει τα μυστικά μας επιτυχημένης διαφήμισης στο Facebook.
Η χορηγούμενη διαφήμιση στο Facebook είναι ο καλύτερος τρόπος για να προσεγγίσετε νέους πελάτες και να προβάλετε την δραστηριότητά σας. Μέσω της πληρωμένης διαφήμισης, αποκτάτε μια μοναδική ευκαιρία να γίνεται γνωστοί σε ένα τεράστιο κοινό δυνητικών πελατών άμεσα, και να αυξήσετε ταχύτατα το τζίρο σας.